Kbrasmskbyrktr aylin08166 aldim canım korkulacak bisey çıkmadı şükür kan değerlerim temiz çıktı. Pazartesi gastroenteroloji bölümüne gidicem bikez de onlar bakacaklar. Sicak havalardan olabilir dedi doktor
Kbrasmskbyrktr Senaa0 kan değerlerim temiz çıktı canim sanırım havalardan kaynaklı olabilir dedi doktorum
Senaa0 Kbrasmskbyrktr çok sevindim bişey çıkmamasına . O zman bol dusla rahtalicaksiniz artık . Bu aylarda hamilelik gerckten çok zormuş ya çok sıcak ,☺️
Kbrasmskbyrktr Senaa0 bende rahat ettim çok kötü konuştu doktorum. Cok riskli durum bebegin karnında ölmesine sebep olur drdi oturup ağlayasım geldi de şükür sonuçlar temiz çıktı
Kbrasmskbyrktr Eda115354 aynen kuzum duşa giriyorum devamlı su kuşu oldum 😀 inşallah bu gece tekrarlamaz
Senaa0 Kbrasmskbyrktr evet o durumu yaşadığım için biliyorum .şuan ikinci gebeliğim ve aynı şeyi tekrar yaşamamak için dua ediyorum
1erkek_anne Kbrasmskbyrktr Canim sonuçlarım çok yüksek çıktı kadın doğum doktoruna yönlendir di aile hekimin değeroerkm normal değil bebek icnde benim icmde riskli olduğunu amve acil sezeryan a alındım şimdi oğlum yanımda yatıyoruz koyun gibi 😂
Kbrasmskbyrktr 1erkek_anne ayyy 😁😍 darısı bizim kavuşacagimiz zamanlara olsun zamanında tabii. Senin şükür 38. Haftadaymissin iyi olmuş annesini özlemiş gelmiş 😁🤭 Herhangi bir sorun yok artik demi annesi oglunda da sende de. Gözün aydın olsun kuzum ❤