Kbrasmskbyrktr Haftamdayim kızlar. Sabaha kadar tüm vücudum baştan aşağı kaşındı durdu. Hala da kaşınıyor. Sebebi nedir sizce yaşayan var mı böyle biseyi
Prensimm52 Kbrasmskbyrktr Bende 30+2yim bende de var ozellikle karnım sırtım kaşıdıkça kaşıyası. Geliyor berbat bir durum vücut catladigi icin oluyor sanrm
lentil Kbrasmskbyrktr sadece karın kısmıysa çatlamakla alakalı olabilirmiş ama diğer türlü karaciğer enzimleriyle alakalı olabilirmiş. Benm karacaiğer enzimlerinde sıkıntı çıktı doktorun ilk sorusu kaşıntı var mı oldu. Tatlı ve yağlı yiyecekler tüketme dedi
Merveeeeekurt Kbrasmskbyrktr hemen baktırın kanlarınıza alt ast değerleri önemli.Yüksekse vitaminleri bıraktırabilir veya dahiliyeye yönlendirebilir.
aylin08166 Kbrasmskbyrktr 33.haftamda başladı aynı kaşıntı hala devam ediyor gece kalkıyorum kaşınıyorum, limon sürüyorum sonra duruluyorum rahatlatıyor, doktora sordum heryerin kaşınıyorsa sağlık ocağına kan ver dedi birkaç tahlil verdi pazartesi vericem
Kbrasmskbyrktr Prensimm52 hic doktoruna söyledin mi kasintilarim var diye canim birde sadece karnın ve sırtın mi kasiniyor
1erkek_anne Bende 38 hafta dayım saç dibinden ayak parmaklarına kadar kaşınıyor um bnde çatlama ile alakalı değil bncede
Kbrasmskbyrktr 1erkek_anne bende de durum aynı ya cok kaşınıyorum anlam veremedim sabaha kadar kasindim durdum
Kbrasmskbyrktr lentil karaciğer enzimlerinden dolayı oluşan rahatsızlığın ilerledi mi ne durumdasın suan canim bende kan vericem doktora gidicem 3 de
Kbrasmskbyrktr Merveeeeekurt randevu aldım 15.00 a hemen gidicem canim bakalim ne diyecek. Bianda başladı heryerim kaşınıyor ya
lentil Kbrasmskbyrktr yok bi sıkıntım doktorun dediği gbi tatlı yağlı yemiyorm son testten sonra gitmedim doktora
Kbrasmskbyrktr aylin08166 inşallah önemli bisey yoktur canim bende sağlık ocağına danistim kaşıntı iyi biseu değil bide heryerin kaşınıyor senin kadın doguma git bi kan değerlerine baksınlar dedi. Bakalim bugün gidicem bende sonuç ne cikcak
aylin08166 Kbrasmskbyrktr İnşallah kötü bişey çıkmasın, kaşıntı gebelik kolestazi falan diyorlar ama bilemiyorum sonlara geldik Allah korusun kötü bişey olmasın
Kbrasmskbyrktr aylin08166 Amin kuzum ya bakalim sonuç alınca yazarım ben inşallah temiz çıkar sonuçlarımız
Eda115354 Kbrasmskbyrktr ben 30. Haftalarda aşırı kaşınıp yara ettim hep. Doktora dedim cildiyede tahlil bakıldı bi sorun çıkmadı o zaman sıcaklardan hormonlardandır endişelenme dedi doktor. Kese sıcak yasak bol bol ılık duş al ve bebe şampuanı kullan dedi ve geçti 1-2 haftaya
Kbrasmskbyrktr Eda115354 iyi bari şükür kuzum sorun olmamış bende de öyle çıkar inşallah bakalim gerci havalar çok sıcak zaten. İnsan daralıyor ev içinde bile
Kbrasmskbyrktr 1erkek_anne sonucunu bana da söyler misin canım. Insallah bisey çıkmaz. Bende gidicem 3 de bekliyorum bakalım
1erkek_anne Kbrasmskbyrktr Canim sonuçlarım çok yüksek çıktı kadın doğum doktoruna yönlendir di aile hekimin değeroerkm normal değil bebek icnde benim icmde riskli olduğunu amve acil sezeryan a alındım şimdi oğlum yanımda yatıyoruz koyun gibi 😂
Senaa0 Mutlaka doktorunuza başvurun böyle durumlarda kan değerlerine bakılsın . Malesef ki gebelik kolestazi diye bişey var ve ciddi bı hastalik dikkat etmekte fayds var
Kbrasmskbyrktr Senaa0 kan değerlerim temiz çıktı canim sanırım havalardan kaynaklı olabilir dedi doktorum