Tsara sareninannesi1 ama hareket var dimi bazen toplanıyorlar yada uzanıyorlar keyif yapıyorlar ondanda olabilir ama hareket hissetmeniz şart
Nry0682 Medha aynen o agrılar bendede var bazen yürütmüyo bile.Sıcaklar ayrı bi eziyet zaten Allah hepimizin yardımcısı olsun
tcasl Nry0682 31+2 bende de çok ağrı vardı magnezyum verdi rahatlattı yoksa oturamiyodum bile ağrıdan