32 haftalık ikiz gebeyim bende geceleri cok kötü oluyorum cok sertleşiyor karnım cok baskı yapıyorlar zaten erken dogum riskim var yatıyorum sürekli şu zaman gecse artık gününde gelseler dıye dua ediyorum hep sıcaklar fena zaten klimanın karşısından kalkamıyorum gece gündüz acık hepımız sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻😊