Zeynep_49
Valla sana bişey söyleyim mi 4 tane normal doğum yaptım sonra ikizleri sezeryanla doğurdum 6 tane çocuğum oldu ve ben kimseden yardım beklemeden tekbaşıma bütün çocuklarıma baktım.. Ve 2 ci oğlum 💯 100 engelli..
İkizlerin bi büyüğü 1.5 yaşında ve kansızlıktan sezeryan sonrası 5 ünite kan takıldı bana ölümden döndüm amaliyat sonrası bana doktorlar verilmiş sadakam var o kadar çok kan kaybettin halaa azmediyosun dediler..
Çünkü hemen ayağa kalkıp yürümek istedim benim hiç kimsem yok daha doğrusu var da yoklar onları güldürmedim ve kendi başıma herşeyin üstesinden geldim
Dediğim gibi şuan evde eşim ben dahil olmak üzere 8 kişiyiz herkesin herşeyi yle ben ilgileniyorum doğum yapalı 2 ay oldu Allah’ıma binlerce kez hamdu senalar olsun..
Yani diyeceğim o ki ben sezeryanlı halimle başardıysam sizler hiç korkmayın rabbim yar ve yardımcınız olsun.. Sonrası zor şu bu herşey bizlerde bitiyo😉