Serminn
34+5 de suyum geldi ve hastaneye gittim 2 cm açılmam vardı bazı nedenlerden dolayı gittiğim hastanede doğumum olmadı ve Ankara şehir hastanesine gittim oraya gittiğimde açılmam 4 cm olmuştu ama bebeklerim makat geliş olduğu için sezeryanla doğum yaptım..
Gece ciğer geliştirici iğnem yapıldı sabah 11. 31 kızım 11 32 de de oğlum doğdu..
İkiside kuveze alınmadı
Kızım 2 40 gr oğlum 2 340 gr doğdular.. Şimdi 2 aylık olduk hamd olsun bi sıkıntımız yok. 😍😍❤️