Cansu2018 evet ben de 36+2 yim aynı durumdayım. Terlemezdim normalde ben ama bu gebelik sebebiyle su oluyorum resmen. Öğle uukusuna yatıyorum uyku çok gelmeye başladı bu aralar az kestirmeler ama bir saat yarım saat kadsr. Saçlarım boynum heryerim su yastığım:/