Babies16 Ruhak ya bamada 2 prf igneye gerek yok dedi.devlet hastanesindeki dr lar gerek yok dedi.ozel tup bebek kliniginde bi dr la gorustum .mahalle baskisi igne ver diyor tibba dayali ispatlanmis bi durum yok dedi.ama kendim ebeyim calistigim hastanedeki dr bence baslayalim dedi.cunku benim ikizlerimin gelisiminde hic bi porblem yoktu.keseleri hic bozulmamisti rutin kontrolde kalplerinin durdugunu ogrendim.ki bide bu testler cok yeterlide deil 18 panelde bakilmasi gerekirken turkiyede 6 panele bakiliyor. Bilmiyrm benimki sadece icimi rahatlatmak icinde olabilir ama boyle daha iyi
Babies16 Ruhak 4 ayliktilar.suni sanciyla 9 saatte geldiler.benim dusuk olmadi keseler fln hersey duzgundu.oyuzden biraz zor oldu gelmeleri
Rasev Ruhak sulandirici bilmiyorumda dokdorum folic asit. Dyufaston.bide ruslarn bi ilaci vardi onu kullandim gunde 3kez yemekden sonra devamli 8haftaya kadar ondan sonra dokdorum 2ilaç daha yazdi 13haftaya kadar her yemekden sonra 5ilaç kabul ediyodum bide iğne yazmisdi 3gun onu yapdim çok şükür sornra dokdora ikilli test icin gittigimde kanim çok azdi ve vitamin yetmezligim vardi 20gunde ilac yazdi ondan sonra ilaç kullanmiyorum
cito83 Ruhak onu bilmiyorum ama belkide geç değildir belkide herşey yolunda gerekte yok ama riske atma başka doktora git hem belki ondaki ultrasonda normal çıkar makinadan bile farkediyo
Rasev Ruhak iğneyi 8haftada yazdi bebeye giden kan akisini yokladilar normalden biaz az cikdi oyuzden iğne yazdi
svmeybgl Ruhak arkadaşım kimyasal gebelik geçirdi adet geçirirdi o bildiğin .. bhcg yükselmedi 49 a kadar yükselti sınra bir düşüp bir yükseldi 2. Adet döneminde sıfırlanırdı .. kromozom sonuçlarını da bekliyor genetik verdiği tahlilden .. bir de arkadaşımın gittiği kadın Doğum uzmanı pıhtılaşma konusunda uzmandı iyi bi doktordu
svmeybgl Ruhak bir de size şunu söylemek istiyorum arkadaşım homosistein düzeylerine bakıldı oda yüksekti . O yüzden doktoru direk başladı kan sulandırıcı
svmeybgl Ruhak o değerinize de baktırın isterseniz genetik bölümü deĞil Hematoloji bakıyor .. onlar birlikte olunca kesin ilaç kullan dedi doktor . Bu tarz sağlık probleminde folik asit emilimi de vücutta az oluyor o yüzden daha yüksek miktar folik asit ve b12 kullanılıyor
Zuzuu Ruhak benimde iki düşüğüm oldu şu anda 30.haftaya gireceğiz..günde iki tana kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bebimde tek bir genimde çıktı ve doktorum bugünlere bu iğne sayesinde geldik dedi..bence riske atmayın ve hemen bir başka doktora gidin çoğu doktor hiç bir gende çıkmamasına rağmen önlem amaçlı bile kan sulandırıcı veriyor umarım aynı şeyi yaşamassınız tekrardan Allah yardımcınız olsun ne demek olduğunu çok iyi biliyorum
Nero1 Zuzuu çok çok geçmiş olsun benim 2 genimde heterozigot çıktı iğneye gerek duyulmadı 2 düşüğüm oldu kürtajla alındı sizin doktorunuz kim acaba hangi şehirdesiniz? Bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Zuzuu Ruhak ayrıca benim geç döllenme olmuştu bir hafta geriden geliyordu başlarda 9.haftalarda kalp atışını duydum 6.7 haftalardada keseyi ve bebeği gördük kan sulandırıcı içinde geç değil sürekli takipte olun
Ruhak Zuzuu beta degerim de aynı sekilde geriden mi geliyordu canım benim degerim reglinden 2 gün önce 54 çıktı 5 gün sonra 1166 çıktı çok iyi çıktı yani suan en son beta verdiğinin üzerinden 10 gün geçti
lavyu Babies16 bende ilk bebeğimi 9 haftalıkken kaybettim 2. sini 15 haftalıkken kaybettim kalbi durmuştu yavrumun normal doğumla aldılar sonrası kürtaj... mesajınızı gördüm yazmak istedim çok kötüyüm... ilk düşükten sonra genetik testimiz yapıldı eşimle temiz çıktı pıhtılaşma testinde de 2 gende heterezigot çıktı ama doktor önemli değil dedi iğne vermedi sonra doktorumu değiştim o iğne verdi 9. hafta da iğneye başladım ikili testte göbek kordonun da tek atar damar olduğu ortaya çıktı çok kötüyüm ne yapacağımı bilemiyorum... siz nasıl bir yol izlediniz... yardımcı olur musunuz bana ?
Zuzuu Ruhak evet betadan zaten reglimden bir gün önce 32 çıkmıştı hatta ama çok şükür ki düzenli ve hızlı artış gösterdi..artık doktor beta takibi yapmaz sizde keseyi görmek ve kesenin içinde bebeği görmek ister
Zuzuu Ruhak 10 gün geçtiyse eğer kesenizin artık görünmesi lazım mutlaka..içinde de yolk kesesinin görünmesi gerek eğer yolk varsa bebekte vardır ve boş kese ihtimalini ortadan kaldırır