EmineBurcuTfekiSar İyi akşamlar durumlarımız çok benziyor bende iki kez 8 haftalıkken kalp durma sebebiyle kayıp yaşadım ikisindede kürtaj oldum son kürtajdan sonra 1,5 ay geçti siz 3.ye ne kadar süre sonra gebe kaldınız?Ve pıhtılaşma çıkmadı,kromozom test sonucunu bekliyoruz.
Bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻