Mavi34 Sdtcnts corona olan çok kişiye veriyorlar diye biliyorum. Ben zaten kullanıyordum riskim vardı diye ama iğneyi çok zor buluyoruz corona olanlarda kullandığı için
Sdtcnts Mavi34 ya öyle mi ben 4 gündür böyleyim gitmedim acile filan ama bugün gidecem bakalım inşallah kötü bir şey olmamıştır
Mavi34 Sdtcnts inşallah canim bende.korkuyorum bir ambulans çağırıp kontrol.ettirsemmi bebeği acaba diyorum
Sinem12345 Sdtcnts sürekli araması 2 günde 1 1 günde 1 gerekiyor canım il sağlıktan da aramaları lazım onlar ararsa aramıyorlar beni de yakından ilgilenmeleri gerek
Sdtcnts Sinem12345 beni hiç kimse aramıyor ne aile hekimi ne de filyasyon. Sadece ilk olduğumda aradılar o kadar
Sinem12345 Sdtcnts beni hergün arıyorlar il saglıktan bide sağlıkocagından ilden aradıklarında şikayet et arayan eden yok de bana sordular il sağlıkçılar arıyorlar mı sürekli saglıkocagından diye
Sdtcnts Mavi34 yok vermedi dediler ileri düzey kötü olan veya enfeksiyonu olana veriyoruz. Ama bana hiçbir şey yapmadılar sadece ultrasona verdi ve öksürük şurubu yazdı
Deryaerbil Sdtcnts 20. Hafta erken bir gebelik haftası bazen hiç hissetmeyebilirsiniz 24 den sonra düzenli takip diye biliyorum
Sinem12345 Sdtcnts baya sıkıntılı o zaman neyse boşverin hiç moraliniz de bozulmasın geçiyor hersey nefes darlığınız yoksa korkmayın hiç normal grip olmuş gibi davranın