Linam6868 Sdtcnts 15 haftalıkken covid geçirdim çok şükür hafif atlattım bişey de olmadi insaAllah sizde hafif atlatirsiniz 🌸
Deletedmom9823 Sdtcnts 20. Haftalarda bnm bi keresinde 5 gün hiç hareket etmedi doktora gittiğmde bazen ters dönüyo bazende keyifleri olmuyor dedi korkma oyüzden ama yine doktorunla görüş
Mom0726 Geçmiş olsun ben henüz hiç hareket hessetmedim doktora gittik kıpır kıpır. Hareket nasıl bir his onu da anlamıyorum aslında. Pozitif düşünün sıkmayın canınızı.
ilyesta Sdtcnts bu haftalarda zaten olağan şey bu. Gönlünü ferah tut doktorunla görüş . Rabbim şifa versin
Mavi34 Sdtcnts Evet kullansan iyi olur covit pıhtılaşma yapıyor çünkü acilen bir doktorunla konuş kan sulandırıcı iğne yazdır bence
karamelito Sdtcnts endişe etmeyin 30. Haftalardan sonra doktorlar hareket takibi yaptırıyor şuan için düzensiz olması normal 🙏🏻 Çok geçmiş olsun, acil şifalar
Mom526 Sdtcnts ben de 20.haftadayim sizinle ayniyim 19.hafta daha hareketli idi ama arada bir kıpırdama oluyor genelde 2:20-4:00 gece oluyor hareketine uyanıyorum belki sizin de gece hareketli de sizin haberiniz yoktur
Sinem12345 Sdtcnts sürekli araması 2 günde 1 1 günde 1 gerekiyor canım il sağlıktan da aramaları lazım onlar ararsa aramıyorlar beni de yakından ilgilenmeleri gerek
Mavi34 Sdtcnts corona olan çok kişiye veriyorlar diye biliyorum. Ben zaten kullanıyordum riskim vardı diye ama iğneyi çok zor buluyoruz corona olanlarda kullandığı için