Bulutsevdasi buiyimi bende haftaya pazar suni Alicam. İnşallah suni cekmemize değer. Ve bebekler normal yolla gelir. Sonrasında sezeryan korkutuyor beni
buiyimi Bulutsevdasi inşallah bende tam 41 hafta olunca alacağım. Açılmaniz varmı acaba. Doktor sezeryana dönüyor falan dedi
Bulutsevdasi buiyimi acilma hiç yok. Dün doktor 1 cm açılma olsun seni yatirirm dedi ama maalesef yoktu. Bebek kanalda . Ve baya aşağıya inmiş dedi. Bakalım üç günde bir nst için gidiyoruz. 41 beklemeden kendi sancimla gelir inşallah
buiyimi Bulutsevdasi inşallah hakkımızda hayırlısı olsun merdiven inip çıkma yürüyüş yapıyor musunuz açılma olsun diye
Bulutsevdasi buiyimi evet yapiyorum ama yeteri kadar değil sanırım. En fazla 1 saat yürüyorum kiminle konuşsam 2 3 saat yürüyormuş benim o kadar gücüm olmuyor
123_4 Zehrali54 aynen ya daha doguramadin mi diyolar hep sanki bizim elimizde onlar nasil dogurdu acaba😂
Zehrali54 123_4 41 dolunca veriliyor yani bana 41.ci haftan salı günü doluyo sabah 8de gel yatışını yapıp dogumu baslatalim dedi
Symazturk depsizoo yaaaa doğmuyor postu görünce direkt siz geldiniz aklıma nasılsınız belirti var mı😀