Zehrali54 Ask_hosmus bence keyifleri gayet yerinde benimki uyumaz oldu resmen sürekli kıpır kıpır bu ne enerji ben bilmem 👼🏻☺️
minikoglumm Zehrali54 özele gitme sebebim zaten ayda 1 olması ayda 1 sıkıntı olmuyordu benim için ama bianda bide muayne ücreti 100 tl den 150 tl ye çıktı sinir oldum ya
Derinn30 minikoglumm benim doktorum çatı kontrolü yapmıyorum ben dedi sancı olmadan dogum başlamadan o çatının dar oldugu belli olmaz demişti yapmadı bende 38+2 oldum beklıyorum
Zehrali54 Bulutsevdasi haftada bir yada 10 günde bir gidiyorum bi sorun olmadığı için doktor hafta bir yeter dedi
saideeeee Zehrali54 bende devlette takipliyim belli bi doktorum yok inşallah bi bıkıntı olmaz bende 39+3 oldum 40+0 olunca gidicem o zamana kadar gelmezse tabi oğluşum
Zehrali54 saideeeee yapicak bisey yok bizde boyle olsun istemeyiz ama dedigim gibi ayni doktora gitmek imkansız
buiyimi Zehrali54 40 +1 benimki de doğmuyor 😅 1.5 cm açılma var bu haftaya rağmen ben 3 4 bekliyordum.