HappyMom 35 de hazırdı. İki doğumum pazar gününe denk gelmişti çok sakin ve keyifliydi yolda trafik bile yoktu. 3.bebiş için daha küçük çanta alacağım çoğu şeyler fazlalık oluyor.
Benim bu sefer yapacağım çanta örneği:
ANNE
2 adet lohusa pijama + terlik
hastaneden çıkarken yedek kıyafet
anne için hırka (bu sefer doğumum kışa denk gelecek)
1 adet göğüs ucu kremi (son haftalarda kullanmaya başlamıştım ama 2 çocuğumda da yara oldu kaçış yok herhalde 🙈)
2-3 çorap
1 adet doğum için varis çorabı (bu sefer doğum esnasında kullanacağım varis sorunum var baya zorluyor)
Makyaj çantası
diş macunu ve fırçası
duş için malzemeleri
Şarj aleti
İç çamaşırı, atlet (emzirmek için uygun olan)
4-5 adet depend (dikişlerim vardı pedlerle rahat edemedim)
BEBEK
1 adet hastane çıkışı seti+kalın battaniye (kış doğumu için)
2-3 zıbın veya body
2-3 adet ağız bezi
Pişik kremi
1 adet rulo havlu
1 adet yenidoğan ıslak bez veya pamuk
10-15 adet yenidoğan bez
bebiş için araba puseti (arabada duracak şekilde) hastaneden bebek kucağımda çıktık
1 adet biberon 🍼 (ne olur ne olmaz)
extra:
1 adet su matarası (sancı çekerken odada çok fayda oluyor bol bol su içmiştim)
1 adet hoparlör (nefes ve rahatlamak için sakin müzik çok iyi gelmişti)
1 adet yoga matı (sancı için güzel pozisyon bulmuştum beni son doğumumda epey rahatlattı)
1 adet pilates topu (özel hastaneden doğum yaptığım için orada vermişlerdi)
Tüm anne adaylara güzel ve rahat doğumlar diliyorum ❤️