Cihancan22 Bende de var ne yazık ki aynı kaygılar eşim başlarda her sıkıntı yaptığımda doktora götürüyordu görmek ve iyi olduğunu bilip rahatlamam için ama artık götürmek yerine beni rahatlatmaya çalışıyor 🙂 Gece bir anda kalkıp uyandırıyorum çocuğu hareket etsin de içim rahatlasın diye 😄