Cihancan22 23. Haftamda kendi doktorum yoğun olduğu için devlette bi doktora muayne oldum gebeliğim riskli erken doğum riskin var sürekli yat uzun süre ayakta kalmadı dedi bayram arefesi olduğu için doktora gidemedim aciller detaylı bilgi veremiyoruz şikayet üzerine muayne edebiliriz dedi bayramı zehir olarak yaşadım bayram sonrası özelde çok iyi bi doktora muayne oldum çok sınırdasın benim için önemli bi durum değil herkesinkine göre 2 ml açık seninki dedi o an içime bi su serpildi ama şuan hala endişem var acabamı diyorum çok strese girip bebeğimide huzursuz etmek istemiyorum ama annelik iç güdüsü galiba boş veremiyorum rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻