Elif3425 Hazellamia dün doktora gittim her şey normal dedi bugün belimin ağrısı başladı daha önce hiç ağrıdığını hatırlamam
Hazellamia Elif3425 birde ben bugün doktoruma gittim baktı bebek doğum pozisyonuna girmiş başı aşağıda artık o yüzden ağrılarım oluyo son ayda oluyomuş normal dedi zaten bişey olsa tekrar giderim sende git bence