Kızlar 38 haftalık hamileyim kasiklarimda rahmimde inanılmaz bir baskı hissi var sanki kızan çıktı çıkıcak çıkmaya calisiyo gibi geven kontrolumde kafası aşağıda denmişti acaba kafasimidir o baskı yapan yürürken bile baskı hissediyorum ama sanci felan bisey hissetmiyorum hastaneye gitsemmi normalmidir acaba