ktnzehra49 Svdnr55 kızımda bana 14 haftalıkken kız dedi hiçte değişmedi ama bunda o doktorum gittiği için başka doktora gittim ondan da pek memnun kalmadım değiştiricem
Zeze2454 ktnzehra49 16+1 den selam 🥔 12 haftalıkken kıza benziyor demişti tekrar gitmedik henüz haftaya kontrolüm sabırsızlıkla bekliyoruz 🥰
Rosaa21 ktnzehra49 17 +5 haftalık hamileyim 2. Hamilelik bir kızım var 20 aylık şimdide oğlan bekliyoruz hayırlısıyla 💙💙