Ygtm44 çok üzüldüm 🙁 benimde ilkim 6 aylık kalbi durdu karnımda kürtaj oldum kızım 15 aylık bi düşüğüm oldu 8 haftalık çok şükür sonrasında da bu gebeliğim oldu bi sıkıntı yok şimdilik 13 haftalık çok küçük göbeğin var belli değil ama şimdilik kız olsun dedi doktor bakalım birdahaki sefere ne diyecek