HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, doğum anından itibaren kullanmanız gereken bazı temel ürünler vardır. Bazı annelerimiz de özel gününe hatıra kalması için fotoğraf çekimlerinde kullandığı ürünler oluyor. 🤱 Lohusa pijaması/geceliği 🤱 Emzirme sütyeni/atleti 🤱 Lohusa çamaşırı 🤱 Lohusa pedi 🤱 Taclar ve terlikler 🤱 Doğum sonrası kullanıma uygun korse Happy Mom Ailesi olarak en çok satılan kategorisindeki her bütçeye ve mevsime uygun ürünleri bir araya getirdik. İndirimde ve puanı yüksek olan ürünleri seçmeye özen gösterdik. 🥰 https://ty.gl/ahgr0grc https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Lohusa-Anne-Secimi-k-69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_adgroup=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&adjust_creative=69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa&utm_campaign=64983354&utm_medium=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_term=69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa Sizlerin bu konuda mutlaka alınmalı-alınması gereksiz olarak değerlendirdiğiniz ürünler neler? Lohusa alışverişi konusunda sohbet edelim💜
Birgaripanneadayi HappyMom lohusa pedini kaç paket almamız gerekiyor? Bazıları bir paket yetiyor diyor bazıları da 2-3 paket al diyor 🤗
Mom726272 HappyMom sezeryan doğum da karnın içi çoğunluğu temizlendiği için kanama az oluyo ben sezeryan doğum yapanlar fazla kullanamadıklarını söylüyo 3 sene önce normal doğum yaptım yarısı hastanede kalan yarısını da evde kullandım kanamam da yoğundu sonra pede geçtim ben
Eski9 HappyMom valla yazın doğum yapacak arkadaşlar korse almayın boşuna çünkü bu sene kavrulduk resmen ben takamadim çok üzücü ama Eylül Ekim’de takacağım alacağım iyi bir korse yazın olmuyor. Onun dışında emzirme atleti çok gereksiz bir ürün zaten hastanede direk pijama üstümüzü giydiriyorlar sütyen bile giymedim ben. Emzirme sütyeni isteyen kullanır ama mutlaka kapsiz alın kaplı kullanımı çok çok zor yukarı geri geliyor hep. Kapalı olduğum ve ilk doğumda daha rahat ettiğim için pijama takımı tercih ettim. Terlik taç zatten kişisel tercihler.
NaimeYilmaz Birgaripanneadayi Bana 1,5 paket yetmişti açıkçası sıkça da değiştirdim. Azalınca gerek kalmıyor ama doğumdan sonra tam bir hayat kurtarıcı.
Portakalgeliyor Birgaripanneadayi benim 16 lı paketti depend - sezeryan oldum kanamam azdı 8 tane kullandım ama kendim değiştirdim çok birikmedi belki o kadar bile kullanmayabilirsin doktor ertesi gün gelip sprey sıktı depend kullanmayacağız artık tahriş olmasın dedi ve normal pede geçtim ..
Demet_akman Birgaripanneadayi bir paket depend bir paket lohusa pedi aldim normal dogumdu suyum geldi andan itibare depend kullandim cok rahatti ertesi gun hastaneden cikarken ebem bugunde kullan yarin pede gec dedi 2- 3gunde lohusa pedi kullandım sonra normal pede geçtim dependen 2tane lohusa peşinden 3 tane arttı ama koduda pedi yerine bebek bezi kullananlarda var tercih senin bende pijama 4tane aldım 1kalin 3u ince uzun kollu 1 nisanda doğurdum kısa kollu alamadığım için pişman oldum şimdi 2.ciye hamileyim hep kısa kollu üstüne üşürsem hırka giyerim bebek üşümesin diye hep sıcak oluyor dereceyle oturduk 24- 25 derece ama ben çok bunalmıştım. 3.cü günden sonra sut iniyor sutdeyende taksan pedde koysan üstün batıyor sık sık değiştirme ihtiyaçı duyuyorsun
Birgaripanneadayi NaimeYilmaz çok teşekkür ederim cevap için 🥰 her ihtimale karşı 2-3 paket alayım ben.
Aylin2011 NaimeYilmaz hasta bezi gibi alacaksanız iki doğum yaptım 1 paket yeterli daha sonrasında orkid ile devam ettim
Esidem-1905 NaimeYilmaz lohusa pedi dışında hasta bezi de alınmalımı yoksa pes yeterlimi doğum esnasında kullanılabiliyor mu
GamzeMikail Birgaripanneadayi bende iki paket aldım ama daha önce aşırı kanamalarımda kullanmıştım lohusa pedinide çok aşırı emici yani 2 paket bitmez ama ben aldm yine de tedbir amaçlı😁
NeeSalman yenibiranne223 bir lohusa pijaması ve bir de gecelik koydum çantama. Normal doğumdu ve bir gece kalacağım için yeterli oldu hatta gecelik üstümde 2 saat falan anca kalmıştır. Üşüdüğüm ve gecelikle rahat edemediğim için pijamamı giymiştim geceyi öyle geçirdim. Ama sezaryan olmuş olsaydım bir takıma daha ihtiyaç duyabilirdim. Bir de gecelik pijama alırken uzun kollu değil de yarım kollu kısa kol gibi tercihlerde bulunun. Damar yolundan kan bulaşma gibi durumlar olabiliyor.
Tugbays Lohusa pijamaları falan bana çok gereksiz geliyor. Normal düğmeli pijama alacağım pentiden falan.
Meltos21 Tugbays en güzeli 😂bende aynısını yaptım 2 düğmeli pijama takımı aldım çantama koydum emzirme için falan daha rahat olduğunu söylüyorlar onca para vermeye gerek yok 😂
Kbrnrmrt Tugbays bende öyle düşünüyorum, yeni evliyim yeni birkaç takım var zaten. Doğum yaparken giymeye de H&M den beyaz yarım kollu tişört elbise aldım sezon kapanmadan. Terlik olarak da şık, beyaz naylon olanlardan aldım 😊hazırım 😊
Gul76 Mrc34 bende sezaryan oldum 1 gece kaldim orda 2 tane hasta bezi taktilar hastaneden cikinca nornal orkit kullandim 1 paketim bitti 2ci pakettende 2 tane kullandim bugün 12 günüm ara ara kanamam cok az oluyo leke gibi pecete koyuyorum orkit koydugumda cok az leke olduğu icin gereksiz bide sicak oldugu icin tahris eder felan diye takmak istemiyorum zaten getek te yok
Asmunikal Depend aldim ben. Ama suyu öyle altılı yatak heryere. Bu yüzden hemen hasta beside aldık. Normal doğumdan sonra depend kullamiyor. dikişlerin olduğu için çok şık degistiriyorim. İkinci paket bitmek üzere. Aslında çok kanamam yok ama nemli olmasın diye değiştiriyorum
Asmunikal Wishuponastar ben depend kullaniyorum. Memnunum. 63le doğum yaptım. Normal kilom 51idi. M beden aldım. Sıkmıyor yani bol pijama gidiyorum.
Mrc34 Meltos21 gecelik de alın yanınıza benden tavsiye yürürken ya da WC falan pijama zor geldi bana gecelik giydim hep
Haticeergunn Normal doğum ise 2 paket bence iyi. Benim bu doğumda kanamam az olmasına rağmen 1 paket bitti. Ve hala olsaydı kullanırdım ,:) smdi normal ped kullaniyrm. Pijamada önü düğmeli normal pijama olsa yeter. En az 2 adet.
Glsmisk Kadın doğum hemşiresi olarak söylüyorum depend sezeryan sonrası dikişlerin üstüne geldiği için terlettiğinden enfeksiyon yapıyor. Onun yerine ped veya hasta bezi kullanmak daha iyi:)