Benim doktorumda hic oyle cm kilo gram söylemez komik buluyor. Elle tutulan bir sey değil rahmin bebegin suyun ayrı ayrı ağırlığı var sonuçta. Bebegin gelişi iyi mi iyi o kadar benim kilomu bile sormaz az ye çok ye hiç demedi.ilgisiz değil 40 yillik tecrübesi var adamın riskli gebelik uzmanı da