Suathacer Bence bunu gelişim geriliği olarak düşünmeyin sadece biraz zayıf veya minyon bı bebek sağlığı yerindeyse gerisi normale döner bu bı gerilik değil. Bizde 35+5 bugün 2400 Gr dedi doktor. 30 dan beri bı hafta küçük hep. Başta çok üzüldüm ama artık daha iyi düşünuyorum. İnşaallah herşey normal bı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim. Doğunca da büyürler. Hatta büyükler hep diyo ki ufak bebek çabuk büyür diye