HappyMom 37+5 de anı bir karar verip doktor degistirdim.Diger doktorum aşırı negatif ve beni hiç mutlu etmiyordu.sezeryan konusmamamiza rağmen bana sezeryan dedim ya dedi.Sok oldum.sezeryan kötü birşey olduğu için değil hamilelikte hep hareketliydim psikolojik olarak kendimi normal doğuma hazırlamıştım.ozel bölgemde 3 ay öncesinde et beni tarzı birşey cıktı çoğalmadı.muayene edip hpvden suphelenmiyorum dedi konuyu kapadık.En son gittim de bana sezeryan dedim ya yoksa bebeğin boğazına kaçar bebek ölümleri gerçekleşiyor dedi suan 38.haftamda lokal anesteziyle orayı aldırdım.ugrasmak ve isteklerin doğrultusunda hareket etmek isteyen doktor her türlü çözüm üretiyor.sonucu bekliyorum 1 haftaya çıkcak.ne kadr acı ceksemde şuan geç kalmış olsamda icim rahat en azından.herkesin hakkında hayırlısı olsun.Rabbim hayirli doğumlar nasip etsin.🤲