Gul76 ilk doğumun üzerinden en az üç yıl geçti ise artık sezeryan olmak zorunda değiliz, arkadaşım üç ay önce ilk doğumu sezeryan olmasına rağmen ikinciyi normal doğum yaptı. Ben de ikinci gebeliğimi yaşıyorum ve aynısını hedefliyorum:))) tabi doktorunuzun bunu desteklemesi gerekir çünkü çoğu doktor bu konuda donanımlı değil ve türkiyede yeni yeni kabul edilen bir durum.