GulayK gokbennn bende bizim bebişi minyon zayıf kız biliyordum . maşallah şimdiden 52 sm uzun boylu iri kız olucak🤗 karnımda minicik, kendimde 10 kilo aldım ama nasıl yerleşmiş oraya hiç bir fikrim yok 🤷🏻♀️
Susamtanem2 GulayK ultrasonda +- 200-300 fark oluyor kg doğumu etkiler ama çatı muayenesi oldunuz mu ? Bazen bebek zayıf olsa bile çatı uygun olmuyor ya da bebek dönmüyor
Sevdq Minigimyolda suyum azaldığı için dr erken aldı yoksa anne karnında bir hafta daha durması kilo açısından avantaj ☺️
Minigimyolda Sevdq bana Gebelik şekeri olduğu için geç almak istiyorum dedi hayrlısi artık hakkımızda
Drysglm98 GulayK maşallah canm. Doktor biraz toplu bir bebek dedi ama herkeste ultrason da fazla ölçüm olabilir dedi
Drysglm98 Konuyla alakasiz ama bir şer sormak istiyorum. Ben geçen hafta gittim kontrole doktor ultrason ölçümünde 2 hafta önde dedi. Bu durumda iki hafta erken mi tamamlıyor gelişimini ve erken mi doğuma alıyorlar 🙄
Drysglm98 Nilya88 Himmm anladım canm. Ya çok kafamı karıştırıyordu bu konu. Eylül sonuna geldi tahmini doğum ilk başta ekimin 15 idi
GulayK Nilya88 bana hiç onde gidiyor falan demediler bugune kadar ) her şeyimiz normal galiba ama endişeliyim)
Minigimyolda GulayK gebelik şekerim var normal doğumda risklerinin fazla olduğunu söyledi ama bna bıraktı bnde sezeryan olmayı tercih ettim
MelH Minigimyolda kaç haftaliksinz acaba benimde gebelik şekerim cikti çok kötüyüm çok stres yaptım bilgilerinizi bnmlede paylaşırsanız çok sevinirim