GulayK bende bugün doktora gittim 35+2 doktor 2300gr dedi. Zayıfta diyemem kiloluda diyemem dedi ben biraz rahatsızlanmıştım, o etkilemiş sanırım dedi. Normal doğum istediğim için çokta dert etmiyorum ama yinede acaba çok mu zayıf diye düşünüyorum. Doktorunuz normal diyosa sıkıntı yoktur bence ama yinede doğum şekli için tekrar sorun