PelinK Yasminyenice kesinlikle canım öyle doğuyor böyle de önemli olan senin ve bebeğin risksiz bir şekilde olmanız sezaryen yaparsan tavsiyem inat et bol bol yürü hiç bir şeyin kalmaz 3 güne
1_minik Bişey sormak istiyorum ben de hafta başı çatı muayenesi oldum …Pazartesi tekrar randevum var yine mi alttan muayene olunuyor…yani her hafta alttan mı bakılacak? Bikini bölgesi tüylerimi uzatıyorum da ağda için..
Mrvtkn Yasminyenice yani başta biraz üzüldüm ama doğuma kadar acaba bi şey olur mu diye düşünmektense sezaryen uygun olur diye düşündüm.
Vahideozturk2 GulayK bazı doktorlar, çatı darlığı doğumda anlaşılabilir diyerek, çatı muayenesi yapmıyormuş
Maviyesil121212 Yasminyenice doğumu ebe yaptırmayacak mı ? Bir de ona görünün onlar daha hakim konuya doktorlardan
Elfvli Yasminyenice çatı muayenesinin yapılmasının amacı zaten normal doğuma elverişli olup olmadığımızı tespit etmek için değil mi ? Riske atmayın. Zor ve yorucu bir doğum oluyor. Vakum bebekte kalıcı hasar bırakıyor ki arkadaşımın bebeğin de malesef ki oldu.
Blackcloud Yasminyenice Doktorunuz muayenede söylemiş zaten dar diye eğer içim rahat etmedi derseniz başka bir doktora daha muayene olun.