Yasminyenice canım benim de çatım dar olduğu için sezaryen oldum pişman sa değilim doktorum bütün riskleri anlatmıştı. Bebek oksijensiz kalabilir, sen de çok kanama yırtılma olabilir, bebek sıkışırsa vakumla çekiyoruz onda da çocukta kalıcı hasarlar kalabilir vs vs eğer çatın darsa risk atmaya hiç gerek yok