Merhaba, ilk gebeliğimde de devlete gittim, bunda da çok güvendiğim her konuyu bilen bir doktorum vardı devlete gidiyorum. İlk hamileliğim 37+4 te maalesef kötü sonuçlandı. 2,5 sene sonra tekrar hamileyim ve aynı doktora devam ediyorum. Başından beri yakın arkadaşlarım ısrarla, ben senin yerinde olsam özele giderdim, doğumu özelde yapardım… Vs şeklinde konuşup duruyorlar. İstemiyorum devlete güveniyorum özele gitmeyi düşünmüyorum desem de her fırsatta bu konu açılıyor. Şimdi devletteki doktorum bir sebepten ayrılmış ve başkasına yönlendireceğini söyledi. Ben haliyle üzüldüm ve gerildim baştan bütün konuları anlatmak tanışmak biraz beni ürkütüyor. Ama doktoruma güveniyorum, o gerekeni anlatacaktır ve iyi birine yönlendirecektir diye düşünüyorum.
Şimdi yine arkadaşlar ısrarla senin yerinde olsam özele giderim doğumu özel hastanede yaparım diye başladılar. Yani neyi anlamıyorlar bilmiyorum. Gerçekten istemiyorum içimden gelmiyor özele gitmek. (kendi ayrılan doktorum özele geçtim veya muayenehane açtım dese ona giderdim tereddütsüz) ama özele başka bir doktora gitmek istemiyorum. Bunları açık açık söylediğim halde neden bu kadar ısrar ediyorlar gerçekten çok sıkıldım artık. Nasıl susturabilirim bilmiyorum. Özele gitmem istemiyorum siz olunca gidersiniz diyorum neyini anlamıyorlar. Valla doldum taştım buraya yazdım yorumları bekliyorum 🤭