Damla________ benim doktorum kilosuna bakamadığı için özelde başka doktorun yanına gittim sırf kilosunu ve boyunu öğrenmek için bebeğimin 35.haftada ... banada kilosu 2200 dediler 2 hafta geriden geliyor bebek dedi doktor.. bu haftada en az 2500 olması gerekiyor dedi..bende çok üzüldüm ama snra kendi doktoruma gittiğimde bu bir sorun değil dedi .. sadece daha minik bir bebek olacak dedi .. doğana kadar 3000kg olur dedi ... sadece 4kg bir bebek bekleme dedi .. hem doğum daha kolay olur dedi ... şimdi 39+3 olduk ... benimde içimde korkular var ama artık olacağına bıraktım herşeyi .. 🙂 iyi şeyler düşünmeye çalışıyorum 🤗☺