Kızlar bugun doktora gittim 34-5 im kilosu 2.200 dedi ama 300 gram yanılıyor da olabilirim 2.500 de olabilir dedi zayıfmış 😢 normal doğum pozisyonundaymis kafası assada yani suyun vs gelirse hemen gel dedi diğer şeyler iyi görünüyor su gelişim vs kızım minik kalmış