Beyzan bize hoca ilk zinco yazdı yetmedi çocuk tüm gece ıkınıyor idi. Sonra sab simplex yazdı ikisini beraber dedi. bildiğim kadarı ile aç verin dedi ama aç anını yakalamak epey zor devamlı meme istiyor eniştem eczacı oda aç verin dedi. Ben zincoyu kestim sayılır çok gazı olırsa genelde gece oluyor bir seferliğine veriyorum. Onun yerine probiyotik başladım biogaia. günde 1 onu veriyorum 4 kerede sab simplex. Ama bende şöyle bir sorun var onu sormak istiyorum bebeğim gazı olduğunda ya da kakasını yapmak istediğinde memeye gelmek istiyor biraz kavga edip tutuyor ordan güç alarak pat pat salıyor ya da kakasını bırakıyor. Sizde de böyle mi? Özelliklede zorlandı ise hemen memeye kosuyor. Her seyi memede yapıyor kakasını gazını. Bu yüzden epey kilolu çok emiyor gün içinde. Bende 40 kgyum doğum sonrası hemen verdim kilomu emzirirken basım dönüyordu artık. Korkuyorum taşıyamıcam yavrumu diye