Beyzan merhabalar, bende doğum yapalı 20 gün oldu. Benim de bebeğim son birkaç gündür gaz sancısı çekiyor. Doktorumuz maflor ilacı yazdı bizde aldık ilk birkaç gün sorun olmadı ama dün nedendir bilmiyorum dün sekiz buçukta verdik gece güzel uyusun diye 11′e kadar ne yaptıysak gazı çıkmadı, ağlamaları kesilmedi, emzik vermiyorum memede kalmak istiyor, bıraktığım gibi feryat figan… en son dün beraber bende ağlayacaktım ki uykuya daldı, gece de 3 gibi çıkardı gazını. Maflor’dan memnun değilim sanki aklım hep sizin kullandığınızda. Sizde kullandıktan sonra hemen gazını çıkarıyor mu acaba merak ettim yoksa bu kadar saat beklemem mi lazım ben mi acele ediyorum.