42esra Ay yok ben de o hastaneyi önermiyorum hiç. Önceki yıllarda ilk açıldığında evet iyiydi ama şimdi hiç ilgili değiller. İki kez farklı doğum doktoruna gittim ikisi de öyleydi, 5 dk muayene ediyorlar soracaklarını bile zor sorarsın. Odaya giriyorsun bebişi görme heyecanıyla ne bir hoş beş ne bir merhaba donuk suratlar ne doktorlarında ne sekreterlerde ufak bir gülümseme yok, çıkarken de kış kışlar gibi bir tavırları filan var… Annem de o hastanede başka bir bölüme gitti doktorun tavırlarından yine hiç memnun kalmamıştı.