42esra Aklın varsa hiç gitme derim.Elif alaça gidiyordum eşim askeri personel olduğu icin yüzde elli indirim var diye.İlgi alaka sıfır tek dertleri para olmuş.Normalde testler için de indirim geçerli ama ikili tarama testine bir kuruş indirim yapmadılar 650 TL aldılar.Sonuçlari öğrenmeye gidecektim doktorun asistanı aradı muayene saatinden önce gelebilir misiniz diye gittim ama ona rağmen erkenden çıkmış ve sezaryana girdi dediler.Yani kısacası çok rahatlar kendi keyiflerine göre iş yapıyorlar paranızla rezil olmayın boşuna…