cinardefnemoms Kızlar bugün tetenoz aşısı oldum hemşire bugün banyo yapmak yok dedi. Ama hava çok sıcak betim benzim attı çok bunaldım bide sıcakta sağlık ocağına git gel mahvetti beni . Duş alan var mı tetenoz aşisindan sonra 😔
Lulemom cinardefnemoms bana alabilirsin demişti. Aldım. Bişi olmadı. Ama alma dediyse o koluna su değdirmeden duş alabilirsin. Sadece vücudunu yıkayarak yani.
Petyynut cinardefnemoms hemşireme sordum ben geçen hafta oldum akşama doğru yapabilirsin dedi bana, aşıyı sabah 10 gibi vurulmuştum akşam duşa girdim bir zararı da olmadı
cinardefnemoms derya46 Evet gerçekten çok sıcak patlamak üzereyim biraz daha bekleyip akşam alsam rahat rahat olur mu acaba
Prenses_annesi1 Ben de iki gün önce vuruldum 3 gün su değmeyecek dedi 😂 eve gelince ilk işim duşa girmek oldu ama kolum davul gibi şişti malesef
cinardefnemoms Prenses_annesi1 3 gün de çok ya . Bana bı gün dedi onuda nasıl yapsam diye düşünüyorum. Şişmesi morarması oluyomus zaten ama ya siserse kolanya ile hafif ovala dedi bana
cinardefnemoms Petyynut Aa bak bu çok iyi bende 11 gibi oldum akşama doğru alıyım o zaman teşekkür ederim 💕
Petyynut cinardefnemoms rica ederim ben bir sorun yaşamadık şişme vs olmadı. Çok hafif bir ağrı vardı ama o da tam vurulan alandaydı normal her iğnede olan kadar