RMeryem etkilenmezmiyiz ,midem bulanıyor bayilcak gibi hissediyorum cama balkona hiç yaklaşılmiyor,sanki yüzüme fön makinesi tutmuşlar gibi oluyor klima da yok birde bizde sürekli terle üst değiş gece sıcak gündüz sıcak terlemekten,duş almaktan ,saç kurutmaktan halsiz düştüm resmen .bian önce serinlese diye dua ediyorum.