Elsu26 HaticeSena hemde nasıl 😒 kendim yapamıyorum zaten eşim yapıyor yastıkları ısırıyorum canım çok tatlı benim 😂 vurduktan sonra 10-15 dakika kolumu hiç oynamıyorum
HaticeSena Gizmoo Allah yardımcımız olsun . Ben göbeğin sağ ve sol taraflarından vuruyorum sürekli sizde mi öyle yapıyorsunuz ?
Gizmoo HaticeSena evet doktor bana öyle dedi bazıları kol bacakta yapıyor ama ben tüp bebek sürecindeyim göbekten yap dedi sadece
ayselll123 Mermaiddd Anladım teşekkür ederim bilmediğim için sordum 🤗 geçmiş olsun hepimize bende prulotab vuruluyorum her hafta 4 aylık olcaz
HaticeSena Melinalin maşallah sizn çoğu gitmiş azı kalmış maşallah inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız ben daha 6 haftalığım
ayselll123 Melinalin Bu iğneyi herkese mi veriyorlar acaba yoksa kan pıhtılaşması olanlara mi veriyolar
Rojdakoymen ayselll123 kan pıhtılaşmasini tedavi etmek veya oluşmasını önlemek için veriyorlar kuzum ben covid olunca vermişti doktorum
Melinalin ayselll123 sadece genetik testlerde kan pıhtılasması olan hamile annelere veriyorlar herkes kullanamaz
Rky_ayaz Bende kullaniorum doktorlar ozellikle gobekten tavsiye ediyor.. sag ve sol donusumlu yapiorum ignesi acitmiyor ama ilac cok yakiyor malesef
Alone HaticeSena bu zamana kadar 150 tane vurulmuşum hala yakıyor malesef🤦🏻♀️ Ben göbeğimden vuruyorum koldan bacaktan vurursam çok morarıyor ve taş gibi oluyor orası. Gerçi göbeğimde bazen morarıyor Ama koldan iyi
iremby HaticeSena ben korona gecirdim hamileyken o yuzden kullandim bir sure kullandim sonra biraktim
Rojdakoymen HaticeSena ben göbekten dayanamadım o yüzden eşim sağolsun koldan vurdu hep iğne acitmiyor ama fena yakıyor kutunun bitmesine yakın kollarım artık kaldıramadı acıdan ağlıyordum o yüzden bıraktım kullanmayı