42-AySe-07 Canselyaren yok canım siteye yazıyorum kendisi hesaplıyor +1 planlama aşamasında ekleniyormuş kuzenim o şekilde yaptı kız istiyordu yaşına +1 ekleyip hamile kalacağı aya bakıyor kız istiyorlardï kızı olacak inşallah 🤭
Canselyaren 42-AySe-07 O siteye göre kızım oldu şimdi de oğlan yazıyor inşallah buda olur da doğum sezonunu kapatiriz😃🙏🏻
Kevser01 Perilisa Benim cinsiyetim belliydi ama bende bir denigim dedim ne cikacak baktim kiz diyor benimde kizim olacak zaten sanirim dogruluk payi var 😄😄
42-AySe-07 Canselyaren Benim de aynı siteye göre ilk kızım oldu şimdi 37 haftalığız bu da erkek dükkanı kapatıyoruz
Rojdakoymen çevremdeki herkes oğlun olcak diyordu çin takvimindede erkek çıktı ama Allah gönlümüze göre verdi bebişimiz kız🤭 İsveç’te yapılan araştırmalara göre Çin takviminin doğruluk payı%50 yani yanılma payı yarı yarıya ✌️
071321 Perilisa ben baktım geriye dönük iki oğlumda erkek çıkıyor yani doğru☺️🤭😅bu üçüncü kız görünüyor gittik doktora göstermedi.17. Haftaya girdim yarın doktor kontrolüm var bakalım bu da doğru çıkarsa yazarım burdan🤭😅
Nisanmaviss ege_ayaz_mom canım Çin takvimi, Rus takvimi, Japon takvimi, Ramis teorisi hepsi kız dedi. Sonuç oğlum olacak Allah’ın izniyle 😂
ege_ayaz_mom Nisanmaviss ya bu aslında kimisinde denk geliyo tutuyo kimisinde tutmuyo yani illa çin takvimi veya Rus takvimi kız dedi diye kız olacak diye bişey yok bende tuttu ama ramzi teorisi mesela oğlanı gösteriyordu bende ama kızım olucak ramzi tutmadı mesela bende 😄
cahillesohbetikestim Perilisa çin takvimi oğlan diyor Rus takvimi kız diyor yüzük testi oğlan diyor bakalım hangisi çıkacak bir hafta sonra belli olacak cinsiyetimiz 🤲🧿❤
cahillesohbetikestim havvatolga bizde inşallah haftaya öğrenicez sağsalim gelsin de gerisi hiç önemli değil 😊🧿
muallimehanimmom5 Perilisa Çin takvimi Rus takvimi Japon takvimi ne takvim varsa kız çıktı ama Allah nasip ederse erkek olacak 😀 cinsiyeti belirleyen erkek o yüzden bu tarz şeyler inanmayın 😅😅😅 nub teorisi de kız demişti bu arada oda tutmadı 🤷🏻♀️