Ozgrrr Burdaki coğu insan bulunduğun ruh halini asla anlamayacak o yüzden kendini hiç yorma başina gelmeyen anlamiyor örnek vereceklerine evet kötü bir talihsizlilk olmuş ama ayrıntılıyıda bekle acele etme gibi olumlu pozitif yorumlar olmayacak sanki pusuda bekliyor herkes ay benfe kiz istedim ama oğluşumm olcak dyenler olacak ben erkek istedim ama kizimizz olacak dyrnler olacak başkalarinin ruh halini bilmeden insanlar anlamiyor ya vallahi sanki kiz oldu diye üzülüyoruz aksi kendimizi tersine aliştirdigimiz için üzülüyoruz yok çocugu olmayanlari düşün diyip vicdan azabi çektiricekler duygularını içinde yaşamani tavsiye ederim. İnşallah yanılmıştır sağlikli sihhatli bir oğlun olur.