Ozgrrr bana da 2 Li testte %70 hatta 80 kız dedi benim bir kızım var çok başka güzel Allah yukarda bir oğlum oluşunda istemiştim ama olsun dedim kızıma can yoldaşı bana ol arkadaşı eşim çok sevinmişti sonra doktorumuz erkek dedi 1,5 ay kaldı hala içimde kız var 🤦🏽♀️🥰🥰 erkek evlat nasıl olur bilmem ama kızım için Allah’a hergün şükrediyorum pamuk kalplim yol arkadaşım