Pembepanterr bugün hastaneye gittik siz de merakta kalmayın yazayım dedim doktoruma anlattım değerimin düştüğünü o zaman vajinal ultrasonla bakalım dış gebelik olabilir dedi ultrasonda bebeğimi gördüm kese henüz yeni oluşmuş geç döllenme muhtemelen dedi kalp atışını falan duyduk nasıl mutluyum anlatamam güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ☺️☺️