Gizemmm12 1 hafta önce test yaptırdım değerim 2415 çıkmıştı dün de sağlık ocağında test yaptırdım tekrardan 2757 çıkmış 3 ay önce bir kaybım var böyle olup da gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı allah aşkına bir şey söyleyin
iki_tospik_annesii Gizemmm12 1 hafta için çok az artmış hemen doktora gitmelisin bence cnm ben pazartesi öğrenmiştim hamile olduğumu kan değerim 1124 çıkmıştı Çarşamba sabahı doktora gittim ve kan değerleri 3678 olmuştu bi gecede kaç milyon artış olması lazım
Pembepanterr Gizemmm12 İnşaAllah bir sorun yoktur yanlışlık olmuştur tahlillerde en kısa sürede bir kadın doğuma görünmeniz faydalı doğru bilgiyi verecektir size de ❤️🌸
marbling10 Gizemmm12 kadın doğum acile gitseniz iyi olur, sabah yazmışsınız belki gitmişsinizdir bilemiyorum ama.
Gizemmm12 Yaysegulhaylaz acile gitsem bakarlar mı doktoruma rabdevum cumartesi günü daha erkene yok çünkü
Gizemmm12 ezgikptngl akşam acile gitsem bakarlar mı doktoruma rabdevum cumartesi günü erkene randevu yok
miranbeyinmothersi Gizemmm12 acil anlamaz en yakın kadın doğumcıya git canım snein değerlerünin suan en az 15.000 olması gerekirdi inşallah kümyasal yada düşük değildir herhangi bir kadın doğuma acil git lütfen
ezgikptngl Gizemmm12 kadın doğum aciller genelde dopuma yada kanaman falan varsa bakıyolar yani bizim burda öyle, ama yakınsa git şansını Dene bence
Gizemmm12 miranbeyinmothersi yakınlarda polikinlik var oraya da sabah 6 gibi gidip sıra almak gerekiyor bu saate sıra kalmıyor çok korkuyorum elimden bir şey gelmiyor
Gizemmm12 miranbeyinmothersi bir yanlışlık olma ihtimali var mı acaba onu da bilmiyorum inşallah yanlışlık vardır
Beyzalpay Gizemmm12 direk simdi gidin durumu anlatin almak zorundalar size bebeginize bisey olsa dahami iyi almiyosa acilden girin direk acil sizi oraya yonlendrecektir
Umutlabekleyis Gizemmm12 yanlışlıkda olabilir sağlık ocagında hemen korkma keseyi görmüşmüydün bebeği vs
Gizemmm12 Umutlabekleyis keseyi görmemiştik doktorum haftaya gel keseyi görelim değer 4000 den aşağı olunca kese çok zor gözükür demişti
Umutlabekleyis Gizemmm12 1500 üstü kese gözüküyor normalde. Stres yapmamaya calış yanlş olabilir en iyisi acile gitmek bakıyorlar kadın dogum acilde
Gizemmm12 Beyzalpay bebeğimi kaybettiğimde kürtaj olmam gerekiyordu randevu bulamadım acilden giriş yaptım onda bile acillik bir şey yok randevu alın demişlerdi bakmamışlardı bebek içimde 1 aylık ölüydü ona rağmen almadılar
Beyzalpay Gizemmm12 nerde yasiyosunz merak ettim bende dusuk yaptim acilr gttim direk doktorumu aradilar randevu bekleyeck bir durum dgk bu o bebek sizi zehirleyeblr 😔
iki_tospik_annesii Gizemmm12 o zmn hemen gitmen laZım cnm yani seni korkutmak istemem genelde sağlıksız gebeliklerde yavaş yavaş yükselme oluyor bende 3 sefer düşük yaptığım için biliyorum