melekVzeynepE Tupanne en yakın randevu tarihi 18 Ağustos diyor ama direk gidince muayeneye almazlar mi acaba benim doğumum daha öncesine denk gelecektir heralde ablanız bilir mi acaba
Tupanne melekVzeynepE sabah erken giderseniz randevu alabilirsiniz dedi ablam sordum umarım yardımcı olurlar 🥰
Tupanne melekVzeynepE yok bekleyelim demiş doktor suni sancı vermek istemediği için siz naptınız ? Muayene olabildiniz mi?
melekVzeynepE Tupanne suni vermek istemiyo devlet değil mii haftası kaç, birde doktoru kim memnun onunla devam etsem bennn
Tupanne melekVzeynepE 40.haftasında Ezgi hanım doktoru çok memnun daha önce devlet hastanesinde takipliydi yeni geçti araştırmaya
melekVzeynepE Tupanne benim çok sancım oluyo bazen dayanılmaz oluyo acaba suyumu patlatıp doğumu başlatabilirler mi
Tupanne melekVzeynepE doktorunuza danışmanız lazım sabah erken giderseniz sıra alabilirsiniz umarım ☺️
melekVzeynepE Tupanne canım ablanq sorarı mısın kaçta orda olmam lazım bir de direk kadın doğumdan mi gireyim hangi tarafta falan ben pek bilmiyorum da