melekVzeynepE Tupanne ne zaman yaptılar acaba , bugün gitsem bugün yapılıyor mu aktif mi yani doğumhane
Tupanne melekVzeynepE ablam 1 ay oldu kız kardeşimin yarın doğum iÇin yatışı yapılacak.Ablam hastane personeli olduğu için baya memnundu. Umarım sizin dr istediğiniz gibi olur ☺️
melekVzeynepE Tupanne bu yarın yapacağı yer üniversitesiyenin yanındaki yer değil mi serinyoldaki , yanlışlık olmasın
Tupanne melekVzeynepE evet araştırma hastanesi serinyolda normal doğum yaptı doktor girdi doğumuna ama asistan da girebilir hastaneden tam bilgi alın isterseniz
melekVzeynepE Tupanne Ama şuan kesin orda doğum yapılıyor diyorsunuz yani eminsiniz , o zaman kontrol de yapılıyor şuan
Tupanne melekVzeynepE yani kesin yapılıyor sabah kadın doğuma gidip bi randevu alın ya da telefonla randevu alın. Ben ne söylersem kesin olmaz şimdi doğumla ilgili ben de orda doğum yapmayı düşünüyorum aralıkta
Tupanne melekVzeynepE dediğim gibi anca bi randevu alıp muayene aldığınız zaman kesin bilgiler edinebilirsiniz.Ben sizi yönlendirmek istemem. Özel muayene de için de sıra alabilirsiniz.
melekVzeynepE Tupanne en yakın randevu tarihi 18 Ağustos diyor ama direk gidince muayeneye almazlar mi acaba benim doğumum daha öncesine denk gelecektir heralde ablanız bilir mi acaba