elifinannesiiii normal sancısı olanda inanın benim kadar acı çekti diyebilirim tabiki tercih meselesi ama beni de çok korkuttular suni alma yok şöyle böyle diye sancı sancıdır, kendi sancın gibi düşün o da gelince evde yahut hastanede bi şekilde çekiyosun olmayınca sezaryrne alıyolar ama bi şekilde o sancı çekiliyor.
O yüzden kulak asmayın herkesin vücudu farklı benim canım çok tatlıdır öyle böyle değil ufacık bi şeyde hemen yanar ağlarım, arkadaşlarım sen normal doğum yaptıysan herkes yapar diye uğraşırlar benimle.
Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah