Deletedmom65 kız emin ol benim kadar olmaz benim bir kaybım olmuştu 6 aylık kız bebekti ölü Doğum yaptım doğuramadım kürtajla aldılar. Oğlumda sancım geldi dedim doğuramıcam ben özele götürün beni sezeryan olucam dedim eşim dedi yok yapıcaksın doğurdum valla. Yapamıcamız hiçbişey yok