Lonelinesss Deletedmom65 evet canım tam 25 +2 oldum doktor öyle dedi. Devlete gittim normal dedi herşeyi kız olucak inşallah
Deletedmom65 Ruken1234 vuramıyom ki kum torbasına göbekten herşeyle aramda yarım metre mesafe kalıyor
Deletedmom65 Duygu_k bencede valla herifim diyo hep böyle kal adi adam dedim kimse bakmasın diye şişko olmamı istiyosun sen
Duygu_k Deletedmom65 benimki tam aksine inşallah doğurduktan sonra gider bu aldığın kilolar yoksa yuvarlarım seni her yere telefonuma da panda diye kaydederim diyo 😂
Lonelinesss Deletedmom65 bi tanede oğlum var oda 3.200 gram doğmuştu inşallah buda sağlıklı olsunda o kadar olsa yeter
Deletedmom65 Lonelinesss iyi tabi uyumlu bizde tam 26 yız 850 gram birini gördüm geçen 24 te 1 kiloymuş bebek moralim bozuldu doktora diyom güzel tart iki kilo var gibi diyom haftasına göre iyi bile dedi
Duygu_k Deletedmom65 haklısın artık en azından kocam göbeğe bak dediğinde göbek değil o bebek diyebiliyorum 😂 ve ne mutlu bana ki o da kilo almaya başladı benimle 💃🏻😂 yakında göbeklerimizi tokuşturup fotoğraf çekincez 😁😁
Lonelinesss Deletedmom65 iyi maşallah boşver çok kiloluyu nasıl çıkarcaz onu 😂😂 mahvoluruz yeter böyle 3 3 buçuk iyi
Duygu_k Deletedmom65 kesinlikle ciddi 😁 daha önce tatlı bir panda fotoğrafı eşliğinde pandam diye kaydetmişliği var 🙈 sonra on kilo birden verince kurabiyeye terfi ettim 😁