Deletedmom65 Duygu_k küçük şeylerle mutlu oluyoruz biz kadınlar işte sonra kendime ödül verip yemek yiyorum onu da söylemedim dime
Duygu_k Deletedmom65 hahahah onu ben de yapıyorum hakkımız bence 😁 boşver yaa kilo almak için en güzel zaman bence 😂
Deletedmom434 Deletedmom65 bende öyle heryerde farklı çıkıyorum ama iyisin daha zayıfsın 😝 öff bacım hep tartıları bozuk güzel tartı alamıyorlar bizi hep şişman çıkarıyorlar 😂😂
Deletedmom65 Deletedmom434 yemin ederim çok haklısın özel kliniğe gidiyorum kadınlar şişmanladık sanıp sezeryan olsunlar diye ayar yapıyolar kesin
Deletedmom434 Deletedmom65 takma takma bende hastaneye göre 5 kilo almışım sağlık ocağına göre 2 özele görede 2
Ruken1234 Deletedmom65 bende hergün tartılıyorum hep o kadar farklar oluyo zaten yiyon içiyon s*çıyon anca 😂😂😂
Lonelinesss Baharun2 😒😒😒 istese bulurdu şimdi gene dedim allahsız vicdansız 2 gün oldu getirmedin hala. Yarın getiririm aşkım diyor olmaz mı. Yürü git dedim iki gün geçti dalga geçiyo bide